Všetko o nákupe
Nákup v internetovom obchode
- Vyberte si žiadaný tovar, prípadne sa prihláste do systému.
- Pre nákup v KČ použite prosím prepínač meny v pravom hornom rohu obrazovky.
- Ak máte o produkt záujem, zadajte počet kusov a kliknite na ikonku vložiť do košíka. Takýmto spôsobom môžete vyberať a pridávať do nákupného košíka ďalšie produkty.
- Ak chcete ukončiť nakupovanie, kliknite na ikonu nákupného košíka v hornom navigačnom menu. Získate prístup k obsahu nákupného košíka, v ktorom môžete dodatočne odoberať alebo meniť počet produktov. Vykonané zmeny sa prejavia po kliknutí mimo políčka alebo stlačení Enter. Ak ste s výberom spokojní, kliknite na tlačidlo "Pokračovať".
- Zvoľte spôsob dopravy a platby (platba na dobierku sa zobrazí po prihlásení sa do svojho zákazníckeho účtu).
- Zadajte dodacie údaje a kliknite na tlačidlo "Pokračovať" (Ak ste prihlásený a máte už nastavený účet, políčka sa Vám vyplnia automaticky).
- Po skontrolovaní všetkých údajov a odsúhlasení obchodných podmienok odošlite objednávku kliknutím na tlačidlo odoslať objednávku.
- Po odoslaní a spracovaní objednávky bude na Váš e-mail obratom doručené potvrdenie o doručení objednávky prevádzkovateľovi. Na uvedenú e-mailovú adresu Vám budú v prípade potreby zasielané všetky ďalšie informácie ohľadom Vašej objednávky.
- Č. účtu dostanete emailom po skontrolovaní dostupnosti tovaru v kamennej predajni a potvrdení objednávky.
- Váš tovar Vám bude doručený po pripísaní platby na náš účet.
Doprava zásielok
Dopravu zabezpečuje Zásielkovna Z-point, GLS. Zásielka je odoslaná do 24 hodín od úhrady v závislosti od vybranej možnosti platby a skladových zásob.
Doprava do ČR je možná cez výdajné miesta zásilkovny Z-point.
Platba za objednávku
Platbu za objednaný tovar je možné vykonať v hotovosti priamo v našej kamennej predajni alebo na bankový účet so zadaním variabilného symbolu objednávky.
Č. účtu dostanete v emaili po potvrdení dostupnosti tovaru v kamennej predajni.
Pre registrovaných užívateľov je možná platba na DOBIERKU. V prípade neprevzatia balíka bude táto možnosť pre užívateľa zrušená.
Osobný odber
Pri výbere možnosti osobného odberu získate k objednávke PIN kód. Vďaka tomuto PIN kódu môžu zásielku na našej predajni prevziať aj osoby, ktoré nie sú uvedené vo fakturačných alebo dodacích adresách, napr. Váš rodinný príslušník alebo zamestnanec.
Osobný odber je možný v predajni Metrový textil Margo na Vajanského ulici 33 v Trnave, SR.
Informácie o produktoch
Produkty na eshope obsahujú všetky dôležité informácie ako je obrázok, popis, parametre, dostupné varianty. V prípade akýchkoľvek otázok ku konkrétnemu produktu je možné využiť kontaktný formulár "otázka k produktu" zobrazujúci sa v detaile každého produktu.
Sledovanie zásielok
O každom stave objednávky je užívateľ informovaný na špeciálnom odkaze objednávky ako aj na zadaný email. Pri odovzdaní zásielky prepravnej službe je na email odosielané sledovacie číslo s linkom na sledovanie zásielky.
Reklamácia tovaru
Na všetok tovar poskytovaný v našom eshope poskytujeme záruku 24 mesiacov od zakúpenia tovaru. V prípade reklamácie prosím prejdite do sekcie Reklamácie (registrovaný užívateľ) alebo vyplnte formuár na Reklamačný protokol, ktorý nám spolu s kópiou faktúry zašlete na email v sekcii Kontakt.