• Kreativcentrum Margo
  • Kontaktujte nás
    0915 956 877
    Po - Pia: 9:00 - 17:00
  • My profile
  • 4 pcs
    in 9.96 €
 Novinky
BLACK FRIDAY 2020BLACK FRIDAY 2020

27.11-29.11 (piatok-nedeľa) zľava 20% na nákup na našom eshope www.kreativcentrummargo.sk a v kamennej predajni. Látky striháme od 50cm. Na darčekové poukážky a poštovné sa zľava nevzťahuje. show more...


Zľava na vianočné látkyZľava na vianočné látky

od 17.11.2020 získate 10% zľavu na vianočné látky pri nákupe nad 30 EUR. show more...


Vernostný programVernostný program

Od dnes môžu registrovaní zákazníci zbierať vernostné body. Viac informácii nájdete v našom blogu. show more...


Nákup z ČR

Zasielame do ČR aj prostredníctvom výdajných miest zasielkovne Z-Point. Pre platbu v českých korunách si v pravom hornom rohu zvoľte Kč, aby sa Vám ceny prepočítali aktuálnym kurzom. Po potvrdení dostupnosti látok Vám zašleme č.účtu v českej banke.


DOBIERKADOBIERKA

Ponúkame možnosť platby na dobierku pre registrovaných užívateľov na našom novom eshope od tretej objednávky www.kreativcentrummargo.sk. Ak ste u nás objednávali už pred tým, prosím, napíšte to do poznámky k objednávke, alebo nás po registrácii konta show more...

Všetko o nákupe

Nákup v internetovom obchode

  1. Vyberte si žiadaný tovar, prípadne sa prihláste do systému.
  2. Pre nákup v KČ použite prosím prepínač meny v pravom hornom rohu obrazovky. 
  3. Ak máte o produkt záujem, zadajte počet kusov a kliknite na ikonku vložiť do košíka. Takýmto spôsobom môžete vyberať a pridávať do nákupného košíka ďalšie produkty.
  4. Ak chcete ukončiť nakupovanie, kliknite na ikonu nákupného košíka v hornom navigačnom menu. Získate prístup k obsahu nákupného košíka, v ktorom môžete dodatočne odoberať alebo meniť počet produktov. Vykonané zmeny sa prejavia po kliknutí mimo políčka alebo stlačení Enter. Ak ste s výberom spokojní, kliknite na tlačidlo "Pokračovať".
  5. Zvoľte spôsob dopravy a platby
  6. Zadajte dodacie údaje a kliknite na tlačidlo "Pokračovať" (Ak ste prihlásený a máte už nastavený účet, políčka sa Vám vyplnia automaticky).
  7. Po skontrolovaní všetkých údajov a odsúhlasení obchodných podmienok odošlite objednávku kliknutím na tlačidlo odoslať objednávku.
  8. Po odoslaní a spracovaní objednávky bude na Váš e-mail obratom doručené potvrdenie o prijatí objednávky prevádzkovateľom. Na uvedenú e-mailovú adresu vám budú v prípade potreby zasielané všetky ďalšie informácie ohľadom Vašej objednávky.
  9. Č. účtu dostanete emailom po skontrolovaní dostupnosti tovaru v kamennej predajni a potvrdení objednávky.
  10. Váš tovar Vám bude doručený na základe dodacej lehoty.

Doprava zásielok

Dopravu zabezpečuje Zásielkovna Z-point, GLS, Slovenská pošta. Zásielka je odoslaná do 24 hodín od úhrady v závislosti od vybranej možnosti platby a skladových zásob. Pri nákupe nad 30 EUR poštovné ako balík na adresu stojí 2 EUR.

Doprava do ČR je možná cez výdajné miesta zásilkovny Z-point, alebo doručenie na adresu Slovenskou poštou.

Platba za objednávku

Platbu za objednaný tovar je možné vykonať v hotovosti priamo v našej kamennej predajni  alebo na bankový účet so zadaním variabilného symbolu objednávky.

Č. účtu dostanete v emaili po potvrdení dostupnosti tovaru v kamennej predajni.

Pre registrovaných užívateľov je možná platba na DOBIERKU od tretej objednávky. V prípade neprevzatia balíka bude táto možnosť pre užívateľa zrušená.

Osobný odber

Pri výbere možnosti osobného odberu získate k objednávke PIN kód. Vďaka tomuto PIN kódu môžu zásielku na našej predajni prevziať aj osoby, ktoré nie sú uvedené vo fakturačných alebo dodacích adresách, napr. Váš rodinný príslušník alebo zamestnanec.

Informácie o produktoch

Produkty na eshope obsahujú všetky dôležité informácie ako je obrázok, popis, parametre, dostupné varianty. V prípade akýchkoľvek otázok ku konkrétnemu produktu je možné využiť kontaktný formulár "otázka k produktu" zobrazujúci sa v detaile každého produktu.

Sledovanie zásielok

O každom stave objednávky je užívateľ informovaný na špeciálnom odkaze objednávky ako aj na zadaný email. Pri odovzdaní zásielky prepravnej službe je na email odosielané sledovacie číslo s linkom na sledovanie zásielky.

Reklamácia tovaru

Na všetok tovar poskytovaný v našom eshope poskytujeme záruku 24 mesiacov od zakúpenia tovaru. V prípade reklamácie prosím prejdite do sekcie Reklamácie (registrovaný užívateľ) alebo vyplnte formuár na Reklamačný protokol, ktorý nám spolu s kópiou faktúry zašlete na email v sekcii Kontakt.

Často kladené otázky (FAQ)

Posielate tovar do zahraničia?
Áno, pre bližšie informácie nás kontaktujte alebo v košíku vyberte možnosť pre konkrétnu krajinu.

Poradíte mi s výberom?
Áno a veľmi radi! Stačí nás kontaktovať cez dostupné komunikačné kanály.

 
This site uses cookies to help us provide services. By using our services, you consent to the use of cookies. More information can be found here.